Friday, April 2, 2010

好拦翅系甘!

有D人好烂翅系甘!
烂你啦。
你甘日系用么烂身份吊七我?
大烂过我就系大烂晒?
你烂就大!

我就系吾拦爽9你!
我就系吾拦识9你!
我就系吾拦知,因为你无拦知!

真系吾明白点解总要同你同校。
我diu!
见都你真系想打7你啊妈,
好想问9你啊妈当年做爱系吾系做的好烂爽,
生左你你件垃圾出来。

无系我面前做到好翅系甘!!!
mother fucker...

You are naturally fucker!
你天生会做爱!!!
你被狗叼啦含家岭!

diu你晒9我精神,
全家被狗叼啦

good your mother fucker night!

NAH~~~~!!!!!凸!!!

No comments: