Monday, July 13, 2009

黑色星期一。

ming zhe...
为什么不坚持到最后一秒?
全校的人都在等你,为什么你就不能努力?
大家都懂你在病床上奋斗的很厉害。
想不到我们却败给了死神。
短短的十五年,也许梦想都还没实现,
但我相信,你会在天堂过得很快了。
说不定,你能遇见Mcheal呢?
请原谅我的玩笑。
我不是很懂得表达,我们也不认识,
更对对方没有印象。
但我们都是很关心你的。
你走之前,你已经得到了大家的祝福。
我们都曾陪你努力,不需要再有遗憾。
一路顺风吧。
我们都很爱你。
如果你真得能看见,我希望你是开心的。

death...Life...? What kind of thing is that?
It can come so fast...It can pass so fast...
All of it are out of our expected.
Who know??? We don't have six sense...!
I will life meaningful in every "TODAY".
I WIll cherish my life now on....
AND I will Look forward for mine "tomorrow".
Friends, after the experience of this case...
Do you know what should you do now?
take care "zhang ming zhe"
we love you "zhang ming zhe"
we pray you "zhang ming zhe"
we are looking for you here....
Find ur paradise....oh paradise....
Hope u have a wonderful journey.....
REST IN PEACE....Love you....



关心你的某位同学..Tsun jin.

4 comments:

Anonymous said...

wa `
很難的咧
終於 有華文篇

hy~

ChaseYap said...

很难过啊
虽然我离开循中
但他是我朋友的弟弟
真的很难过
人就是酱的啦
要好好珍惜身边的朋友

林舒敏 said...

人生的路真的很可怕
說來就來
說走就走
珍惜,把握每分每秒

林舒敏 said...

人生的路真的很可怕
說來就來
說走就走
珍惜,把握每分每秒